Askjerværsegod

Friday, November 03, 2006

v æ r a l l t i d g l a d e



3 Comments:

At 3:03 AM, Blogger hansemann said...

Jeg blir nok vakker i himmelen jeg!
Men blid er jeg allerede!

 
At 3:16 AM, Blogger hansemann said...

Dere synes kanskje jeg er uansvarlig som bare smiler, når min bror, min kjære svigerinne og Deres vakre barn er Der "Down under" Tenkte ikke på at det må være et slit hele tiden å være der! Dere må vel klore dere fast hele tiden for ikke å falle rett av denne kula! Stakkars dere! Nå skulle dere sett meg... nå er det ikke mye smil nei! Det har virkelig gått opp for meg at dere har det tøft!
Men sterke blir dere nok.
Holder dere fast med en hånd, og skriver med den andre? PC limt fast eller må dere holde på den også?
Når jeg tenker meg om så har jeg settAtle Antonsen Harald & Bård og de på en reise til den kanten, det så litt slitsomt ut å spise også!

 
At 8:30 AM, Blogger Lotta said...

Vakker er du også her på jorden.. og jeg er stolt av pappan min:)

 

Post a Comment

<< Home